Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vert kunde i mange år. Har hatt to vannskader, en i hus og en i bil men fått avslag på begge. Kjenner også flere som har opplevd det samme. Flink til å ta imot penger, men er det andre veien så blir det straks værre!
god kunnskap, lett å forholde seg til, god til å forklare gangen i prosessen og ordner opp veldig raskt.
Jeg hadde en fryser som sluttet å virke, å Fremtind skulle ha full egenandel. Dette til tross for at det er min første skade jeg noensinne har meldt på innboforsikring. Så egenandel ble større en eventuell skadedekning.
Rask og topp service om man trenger å benytte seg av forsikringen!
Trege, og umulige å få tak i. Lite info om saken min, måtte selv purre
Hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere å kort ventetid på å komme gjennom i tlf
For lett det er å bli enig. Og veldig lett å snakke med kunne service.