Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer fort å greit på problemet. Gir god forklaring på hvordan saken ligger ann og hvordan problemet skal løses.
Svært misfornøyd kunne å kommer til å bytte selskap så fort som mulig TAKK FOR INGENTING😡
En bil kræsjet inn i meg bakfra, og alt ble ordnet i løpet av få dager. Lite ventetid og rask service.
God forståelse fra første kontakt med Fremtind Forsikring, ønsket behandlingssted i nærheten til hjemmet i disse hjemmekontor tider, fungerte supert. Fikk god hjelp og gode tips fra behandler som jeg kan bruke i ettertid.
må vente over 1 mnd på nytt produkt, da Fremtind kun tillater kjøp hos Elkjøp. Alternativet var å betale ytterligere 1000 mer i egenandel...
Fikk raskt kontakt med kundeservice. Ble tatt i mot på en hyggelig og forståelsesfull måte. Fikk god informasjon.
Fremtind hadde ein forståelse og empati som var berre topp.