Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei Lite forståelse, dårlig service. Fremtind Forsikring ville ikke dekke nye flybilletter hjem når det er en pandemi i verden. Vi kjøpte nye flybilletter hjem den 13 mars 2020 etter talen til statsminister Erna Solberg. Erna ønsker alle nordmenn hjem. Fremtind Forsikring vil kun dekke nye flybilletter om vi ventet til 14 mars. Vi var redde derfor ventet vi ikke. Derfor er jeg ikke trygg med Fremtind Forsikring som mitt Forsikringsselskap om det kommer en ny krise.
Ingen kommunikasjon, ingen info om hvordan saken stod, ingen svar på mai jeg sendte. Heller ingen reaksjon når jeg sendte mail for å avslutte saken.
Knuste platetoppen ved et uhell. Kontaktet Fremtind og reparatør. Han fikset skaden, sendte regningen som jeg bare tok bilde av og videresendte. Fikk umiddelbart utbetalt pengene for regningen.
Ein god trygghet i reiseforsikring, og i dei andre forsikringa e.
Kundebehandlingen var veldig bra, anbefaler selskapet til andre.
Sjøl om det var lang behandlingstid pga Koronapandemien, fikk vi god informasjon og førsteklasses behandling av vår sak
God erfaring med Fremtind forsikring. Hurtig svar egentlig til tross for Korona. At de ikke mistenkeliggjør min henvendelse