Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk et akseptabelt sluttoppgjør, men veien med svært lang saksbehandling og en opplevelse av uengasjerte og overbelastede saksbehandlere gjør at jeg vil vurdere å flytte mine forsikringer. Følte meg som privat forsikringskunde ikke ivaretatt selv om jeg tilslutt fikk dekt mine skader. Anbefaler at Fremtind forsøker å iverta sine kunder for å skape en mental ro hos sine kunder fordi i tilfeller hvor de kommuniserer med dem er det fordi kunden står i en situasjon hvor hen har mistet, tapt eller skadet noe som dem har behov for. Anbefaler også at Fremtind korter ned på svartiden på mail med til max 48 timer.
Veldig lang behandlingstid tross flere purringer. Etter et halvt år vet jeg fortsatt ikke status i saken.
Rask og ryddig behandling, oppfølging om saksgang på mail. Lett forståelige nettsider.
Sendte inn krav om refusjon for flybilletter og leie av leilighet i mars. Ikkje svar før 8.6. Då måtte eg sende inn 2 vedlegg til!!! Eg sendte Email og om at no hadde dei alle opplysninger og at eg venta på svar og utbetaling av beløpet Samboeren min har reiseforsikring i Europeiske, og han fekk utbetalt beløpet ca 2.6.
Her er det ett firma som behandler skade for andre selskaper...! Et selskap dekker en skade, det andre selskapet gjør det ikke..
Du er bare en kunde i kundemassen. Årlig prishopp på dine forsikringer...
Hvis du ønsker erstatning etter skadedyr bør du styre unna dette selskapet, med mindre du liker å krangle i 6mnd.