Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brukte 1 måned på og behandle skade på knust TV selv om TV var sendt inn og servicerapport fra Elkjøp var videresendt samt kvitteringer. Måtte sende 10 mailer og snakke med 4-5 forskjellige kundebehandlere for og få avsluttet saken. Håper jeg aldri kommer borti dette forsikringselskapet igjen. Elendig kundebehandling og service!!
Rask og fair service, heilt topp. Gode svar og saklige spørsmål.
De gir deg ikke alltid svaret du vil ha, men de er gode på å forklare hvorfor.
Jeg har bare positivt å si om fremtind forsikring, rask behandling og lett å få svar fra dem. Meget fornøyd med fremtind forsikring. 😊😊😊😊
Rask behandling i disse tider. Fikk telefon og snakket med ei hyggelig dame angående noen spørsmål. Har ikke noen flere saker jeg har meldt inn men god erfaring med den saken jeg har hatt.
Rask og god behandling, reparasjon utført til avtalt tid. Leie bil var på plass da vi leverte bil på verksted.
Jeg har hatt behov for hjelp fra Fremtind et par-tre ganger, og det har alltid vært en fornøyelse å være kunde. Hyggelige saksbehandlere, som ordner saken på noen få dager. Som ærlig og etterrettelig kunde opplever jeg å bli behandlet med tillit og respekt.