Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask tilbakemelding og godt forklart. Hyggelig service.
Kort svartid på telefon, hyggelig saksbehandler og enkel prosess, ryddig svar på meldt skade når ferdigbehandlet, kjapp utbetaling etter ferdigbehandlet. Kjapt, enkelt, ukomplisert! Her fungerer ting som det skal, enkelt for meg som kunde.
Har hatt en reisesak og en mobilsak de siste 3 på. Begge saker har vært kjapt behandlet (innen 30 min), og svært enkel å gjøre via web/app. Hadde IF reiseforsikring for noen år siden.... skadet en laptop under reise.... aldri IF igjen. Fremtind er kjapt og enkelt, og opptrer som støttende 🤗 og ikke 🤥 støtende.... # om
Elendig kundeservice. Sakbehandlere fremstår som ufalglærte og umotiverte. Ingen virket sikre i sakbehandling eller ansvarsfordelingen i denne. Fikk ofte beskjeden "vi tar kontakt", uten at noen faktisk gjøre det. Det var alltid jeg som kunde som måtte ringe inn og sørge for at saken hadde fremdrift.
Vesentlig dårligere kundebehandling enn da Dnb hadde reiseforsikringen selv. For upersonlig og dessuten dårligere betingelser: 70 dager i stedet for 90. Rask behandling av selve saken samt utbetaling.
Meget bra saksbehandling. God informasjon. Enkelt skadeskjema å meget hurtig oppgjør 😊
Jeg fikk god å rask behandling av saken. Jeg er veldig fornøyd.