Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hatt bilen inne til rep etter skade, der eg var uheldig. Fikk time nesten på dagen, med kundeservice. Litt slark på info underveis i behandling av skade og sak, eller ganske nøgd med fremtind som forsikringsselskap!
God kundebehandling, raskt og god hjelp gjennom hele prosessen.
Kundekonsulentene i et forsikringsselskap bør være opplært til å være mer respektfulle når de tar imot skademeldinger fra kundene sine, enn hva dette selskapet leverer.
Raskt skadeoppgjør når uhellet er ute. Var uheldig å knuse brillene mine, sendte inn skademld og oppgjør for nye briller kom dagen etter.
Fikk avslag først etter et utfyllingsskjema, men tok videre kontakt med kundeservice. De ordnet opp etter noen dager, og pengene kom fort inn på konto. Fikk ikke utdelt «full pott», men jeg er likevel fornøyd. En god opplevelse alt i alt.
Fikk svar kjapt, med begrunnelse for hvorfor det ble slik. Summen jeg fikk utbetalt var på konto påfølgende dag. Meget fornøyd.
Måtte selv påskynde et skyldspørsmål som var særdeles opplagt.