Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greie beskjeder og lett å gi tilbakemeldinger i skade. Ønsker å vite pris på skade / takst i etterkant, det har jeg ikke fått.
Rask behandlings Til beke meldinger under saken hadde vært fint og fått Jeg ellers er veldig fornøyd med Fremtind forsikring.
Har berre hatt behov for å nytte forsikringa ein gong: LO Favør sin Kollektiv Hjem Innboforsikring. Rask behandlingstid, hyggjelege og serviceinnstilte kundebehandlarar som svarte på telefonen når oppgjeret kom. Fikk hjelp til det eg lurte på i webshopen, og svar på korleis eg skulle gå fram for å nytte meg av gavekortet/utbetalinga. Øydela dyre Bose øyreproppar i jobb-samanheng, og fikk full refusjon på forsikringa utan krav om eigenandel. Takk og pris for at vi begge er LO-medlemmar.
Har vært ok m boligforsikring vedr vannskade. Reiseforsikring fungerer godt. Skuffet over bonustap v en bilskade, bør være null tap v første skade.
Jeg har blitt mottatt på en god måte, og har fått all den hjelp jeg trengte for å få løst saken.
God service og rask behandlingstid på den saken jeg meldte inn
Tok 5 mnd å få svar. Har fått tilbake fra andre forsikringer etter en uke, maks 1 mnd . Jeg hadde betalt hele reisen, også for reiseledsager, men fikk bare tilbake halvparten(bare for meg selv) Umulig å komme gjennom på telefon. Bør bli bedre på tidsfrister.