Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Egenandel på skade leiebil er forsikret når man betaler med mastercard. Fremtind administrerer dette. Seks måneder har gått, Fremtind svarer ikke på mine eposter. Tror ikke jeg får pengene selv om jeg klart har krav på disse.
Mye rot med fakturaer. Gitt beskjed at det er feil, lover å ordne opp, men ingenting skjer.
Står som nr en i køen i 50 minutter trykker på at de skal ringe meg opp uten at jeg mister plassen. Ta da ca to timer før kontakt. På reise skal jeg refundere pga dødsfall tar ca 8 timer med venting på tlf og masse mailer til slutt. Når det var sparebank 1 var det ordnet med en telefon. Skal ha penger etter grunnforsikring via forbund. Sender inn fullmakter. skifteattest, kontonr og opplysninger om etterlatte. De klarer da og lage masse trøbbel. Kommer til og skrive til forbundet og be de ta tak i dette siden de har kollektiv avtale med de. Den bør vurderes. Jeg oppfordrer andre til og gjøre det samme. I tillegg flytter jeg alle mine forsikringer og lån til KLP da det er bedre. En ser på siden her at det er mange organiserte som har problemer. Ta dette opp med tillitsvalgte og på deres arbeidsplasser. Dette er ikke lenger en forsikring og bank for folket.
Har vært kunde i IF Forsikring i mange år. Byttet til Fremtind på grunn av bedre pris. Det har virkelig vært en tabbe. Fremtind sin skadebehandling og oppfølging er så mangelfull at det rett og slett er en skam. De tror ikke engang på sine egne takst rapporter! Det er bedre å la vær å ha forsikring enn å bruke Fremtind. STAY AWAY - Dette er et katastrofeselskap
Har ingen klager å komme med. Hver gang jeg leter etter billigere forsikringer så kommer de alltid opp dyrere enn det jeg har fra før i Fremtind. Det er nesten sånn at alle forsikrings selskapene jobber sammen slik at kundene ikke trenger å bytte.
I fremming av krav etter tyveri på reise, fikk jeg et svar som nærmest påsto at kravet var illegitimt, saksbehandler hevdet at det ikke var et tyveri, og hadde bestemt seg for at hun hadde rett.
Har så langt i år meldt inn 3 små skadesaker som gjelder barn og skade på innbo. Fått avslag hver gang pågrunn av at de finner en eller annen grunn til at dette ikke dekkes av innbo eller reiseforsikring... Har alltid vært fornøyd med god service og skadedekning hos Sparebank1, men nå har det snudd helt totalt. Blir å bytte selskap.