Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang behandlingstid - 70 dagar. Ikkje sett dykk inn i skademeldinga før det ber om meir informasjon. Fleire gongar be om de same opplysningane som er oppgitt i skademeldinga. Svært dårleg kommunikasjon med meg som kunde. Hadde det ikkje vore for rådgjevarane i SB1 Søre Sunnmøre, så hadde dette vore særs ille!
Jeg opplever at Fremtind har tillit til informasjonen jeg gir i den brukervennlige nettbaserte skademeldingen. Saksbehandlingen gikk veldig fort.
Profesjonelt og relativt kjapt. Savnet et felt i LO Favør app til ytterligere opplysninger.
Jeg er fornøyd med resultatet av min sak, men jeg synes det tok altfor lang tid å få tilbakemelding - måtte til slutt purre på et svar
Synes min skadeerstatningssak foregikk ryddig. Kommer helt klart til å anbefale Fremtind til venner og bekjente.
Skaden ble meldt inn ca 23. april 2020. I dag skriver vi 8. juni og vi har fremdeles ikke fått avklaring i forhold til kontantoppgjør som vi har etterspurt. Fremtind har ikke fulgt opp saken og gitt oss tilbakemelding på henvendelser. For hver gang vi ringer og etterspør løsning får vi ny saksbehandler som har en ny tolkning eller forklaring på saken til tross for at skaden er godkjent hos selskapet.
Rask behandling av saker. Aldri noe problem med å få den hjelpen man trenger..