Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å fylle ut webskjema og rask og effektiv kundebehandling elektronisk fikset også kontakt og avtale med verksted og befaring av skaden uten ventetid på befaring og verkstedsbehandling.
Når Reco var her og så på skaden, spurte de om jeg ville ordne opp eller ha dem til det. Jeg sa jeg gjør det. Så kontakter Reco meg senere at de skulle møte opp om 30 min og hente varer som skulle på rens, uten noe info verken fra Reco eller forsikringsselskapet. Om det var forsikringen eller Reco som sa forsikringen har bestemt det vet jeg ikke. Hørte ikke noe fra forsikringen verken da eller senere før Reco mente alt var ferdig. Fortsatt hørte jeg ikke noe fra forsikringen, jeg måtte ta kontakt igjen. Håper andre slipper dette!!!! Har hørt om flere som har hatt en helt annen opplevelse og det er godt å høre etter min forferdelig opplevelse
Pga tilknytning til Sparebank 1 ønsker vi oss vekk derfra.
Det har stort sett fungert greit med de sakene dere har behandlet for oss.
God erfaring. Vanskelig å ordlegge seg. Har ikke noe å klage på mine forhold til Fremtid Forsikring.
6mnd behandlingstid på et par briller a k3000, ble erstattet med 1600kr 👎🏻👎🏻👎🏻
Rask saksbehandling. Greit oppgjør. Hyggelige saksbehandlere.