Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg ringer å spør om ting jeg er usikker på så får jeg alltid gode svar og rettledning. Det viser bare for meg at selskapet tar meg alvorlig som kunde. Takk for god service.
Jeg fikk tilbakemelding noen få dager etter søknaden. Jeg savnet muligheten til å utdype og oppklare skademeldingen. Saksbehandling gikk alt for fort til konklusjon og avslag uten å oppsøke meg videre i prosessen. Jeg besluttet å kjøpe ny produkt til barna.
Jeg ble imponert. Veldig fint at dyrlege ordner saken direkte med forsikringsselskapet. Det var også veldig kort behandlingstid.
Veldig forståelsesfull og hjelpsom. Raskt oppgjør!
Ble umiddelbart gjort oppmerksom på hva min bilforsikring inneholdt om egenandel og leiebil.
har innmeldt skade til dem. er over 100 dager siden uten å ha fått svar. pr dd 18.01.21 så ligg unna alle sammen
Jeg syntes jeg fikk rask behandling og hyggelig brev fra dere