Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med behandlingstid og kommunikasjon
Tipp topp, tommel opp 👍 Meget godt fornøyd med hele prosessen! 🌞
Har alltid veldig god erfaring med forsikringen. God samtale med kunderådgiver.
Bra respons når du tar kontakt var dum å kaste bevismateriale så erstatning uteble.
Etter MANGE år som trofast og skadefri kunde i Fremtind fikk jeg bruk for forsikringen. Dette grunnet en lekkasje oppstått i mellom pumpehus og fordelingslokk på dieselpumpe i båt. Årsaken viser seg å være forurenset drivstoff. Dette ble dokumentert/verifisert og formidlet skriftlig og muntlig fra Vestfold Elektrodiesel til Fremtid. Forsikringspapirene er klare på at "skader på motor og drivstoffsystem som følger av forurenset drivstoff" dekkes på Kaskoforsikring. Fremtind avslår saken med grunnlag "defekt dieselpumpe grunnet elde". Da Fremtind blir konfrontert med at dette ikke medfører riktighet da dieselpumpe aldri har vært defekt, og refererer til at pumpen er levert inn grunnet en lekkasje som er oppstått. Knappe 30 minutter senere kommer avslag nr 2, nå med en annen begrunnelse: ikke "plutselig, ytre påvirkning". Fremtind skriver at tillit er viktig og at man skal regne med at de vil være der for kunden når skaden oppstår. Jeg sitter igjen fysisk uvel og med følelse av å være fullstendig rettsløs etter håndteringen til Fremtind og svært bekymret over hvordan Fremtind ville behandlet meg som kunde dersom det skulle dreie seg om en langt mer alvorlig sak.
Du må være vant til å lete for å finne fram til egenerklæring skema. Den skulle ha vært på siden deres som egen punkt.
De var tydelige på hvordan jeg skulle forholde meg videre.