Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter MANGE år som trofast og skadefri kunde i Fremtind fikk jeg bruk for forsikringen. Dette grunnet en lekkasje oppstått i mellom pumpehus og fordelingslokk på dieselpumpe i båt. Årsaken viser seg å være forurenset drivstoff. Dette ble dokumentert/verifisert og formidlet skriftlig og muntlig fra Vestfold Elektrodiesel til Fremtid. Forsikringspapirene er klare på at "skader på motor og drivstoffsystem som følger av forurenset drivstoff" dekkes på Kaskoforsikring. Fremtind avslår saken med grunnlag "defekt dieselpumpe grunnet elde". Da Fremtind blir konfrontert med at dette ikke medfører riktighet da dieselpumpe aldri har vært defekt, og refererer til at pumpen er levert inn grunnet en lekkasje som er oppstått. Knappe 30 minutter senere kommer avslag nr 2, nå med en annen begrunnelse: ikke "plutselig, ytre påvirkning". Fremtind skriver at tillit er viktig og at man skal regne med at de vil være der for kunden når skaden oppstår. Jeg sitter igjen fysisk uvel og med følelse av å være fullstendig rettsløs etter håndteringen til Fremtind og svært bekymret over hvordan Fremtind ville behandlet meg som kunde dersom det skulle dreie seg om en langt mer alvorlig sak.
Du må være vant til å lete for å finne fram til egenerklæring skema. Den skulle ha vært på siden deres som egen punkt.
De var tydelige på hvordan jeg skulle forholde meg videre.
God opplevelse med bilforsikring 👍kundeservice 😀
Min erfaring med denne forsikringen er at de hverken er hjelpsomme når man melder inn sak, har empati eller at kravene for erstatning er innenfor. Byttet fra If fordi de hadde bedre priser, men vurderer å bytte tilbake fordi når kjedelige ting skjer (sykkelen ble stjålet) så er det alt for lite man får fra dem.
God service .Rask respons.Jeg ble godt ivaretatt i min sak og samarbeidet var enkelt å forstå.
En mann kjørte på min bil når den stod parkert. Det var enkelt å gå inn på min bank og finne min forsikring. Der ble jeg loset videre til Fremtind forsikring. Det var enkelt å fylle ut skjema digitalt og det tok meg 5 minutt. Jeg bestilte samtidig tid for undersøkelse på verkstedet. Jeg måtte vente litt før jeg fikk time hvor de fikset det, men det var ikke noe problem for meg. Når jeg fikk tilbake bilen var den som ny der ulykken hadde skjedd og jeg hentet bare nøklene. Alt gikk smertefritt.