Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service, og vennlig kundebehandling. Kort og god saksbehandling. Lett å komme i kontakt med via tlf. God forståelse for saken.
Ingen info rundt kostnad på skade. Dersom denne er liten vil jeg betale selv i stedet for å bruke forsikringen.
Mye rot blant flere ansatte rundt skade på bil, berging, verksted, leiebil, to som hadde orden, men null oppfølging på leiebil. Elendig selskap.
Veldig rask behandling. Svært fornøyd med raskt oppgjør
Enkelt å melde skade fra Fremtinds nettportal. Ved skadesak på kjæledyr gikk det under et døgn fra meldt skade til saken var behandlet. Pengene kom på kontoen i løpet av et par dager.
Hyggelig saksbehandler og ingen problemer, alt løses raskt
Enkelt å melde inn skade. Rask saksbehandling. Hurtig oppgjør.