Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at min kone måtte på sykehus ordnet alt seg på lettest mulig måte
Enkelt å sende inn skademelding og rask saksbehandlingtid.
Tenker bare på hvordan Frende skal lure sine kunder og ikke om å hjelpe noen.... gir falsk beskyttelser. Ikke noe å ha i fremtiden. Opptatt av å tjene på kundene ikke her for å hjelpe. Har brukt mange billigere selskaper som ga bedre resultater enn dette. SB1 burde ikke samarbeide med DNB - penge sluker.
Stort sett fornøyd med å være kunde. Har vært rimeligst på forsikringer.
Oppfølgings beskjeder og tilbud om kontakt hvis du trenger det, er helt topp.
En kontakt, resten gikk av seg selv. Svært fornøyd.
Selskapet synes å ha meget godt kvalifiserte saksbehandlere som er høflige og imøtekommende og samtidig har stor faglig kunnskap.