Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nå brukt over 1,5 mnd på saken min uten at jeg har fått en konklusjon (selv om alle kvitteringer ble sendt inn når saken ble åpnet). Har ringt kundeservice 5 ganger og får til svar at de har mye pågang og at jeg får svar når de har behandlet saken. Har sendt dem utallige mail uten et eneste svar! Det verste jeg har vært med på!!
Alt fungerte greit så veldig fornøyd. Sendte inn papirer og alt gikk av seg selv, så da kan man ikke klage.
Dette er en forsikring som jeg kan anbefale. De gangene jeg har hatt behov, har det vært en meget tilfredsstillende og rask behandling.
Fremtind var enkle å forholde seg til når vi fikk skade. De ordnet raskt opp i saken og vi hadde ikke mer å gjøre med saken før alt var ordnet opp i. Da betalte vi bare en liten egenandel. Fremtind kan anbefales.
Vurdere å skifte over til annet forsikringsselskap. Det er ikke nødvendig å betale når en ikke blir trodd. Reklamen er beste selskap ved hendelig uhell.
Effektiv kundeservice. Får et inntrykk at kundebehandler ønsker å hjelpe meg.
Bare og annbefale fremtid forsikring, hyggelige saksbehandlere 😊