Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra første kontakt ble jeg hodt tatt vare på og fikk min sak løst fort og på en meget tilfredsstillende måte.
Makan til arrogant forsikringselskap har jeg aldri opplevd. Fikk sotskadet bil ved brann i parkeringanlegg på Sola flyplass. Bilen har "Toppforsikring" men veldig dårlig oppfølging og hjelp fra Fremtind.
Blir tatt på alvor og saken vurderes objektivt. Løste seg kjapt og bra da døren til dusjkabinettet sprakk pga. feil i glasset.
Hyggelig og korrekt behandling. Det gikk veldig kort tid på behandlingen av forespørselen og skadeoppgjøret gikk raskt og greit.
Har hittil fått hva jeg betaler for, dvs oppgjør for skade.
Syntes den er veldig bra, og har hyggelig ansatte.
Lang behandlingstid, ingen oppfølging. Ikke utbedret alvorlig feil etter verksted og måtte selv dekke dette hos annet verksted på eget initiativ. Feil som ble utbedret, var dårlig utført. Dårlig lakkering, pålimte deler etter knekte fester. Ingen kompensasjon etter at det ble meldt ifra. Jeg er derfor ca 10.000,- i minus etter en forsikringssak hvor motpart var skyldig. Fortsatt ikke 100% utbedret.