Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir tatt på alvor og saken vurderes objektivt. Løste seg kjapt og bra da døren til dusjkabinettet sprakk pga. feil i glasset.
Hyggelig og korrekt behandling. Det gikk veldig kort tid på behandlingen av forespørselen og skadeoppgjøret gikk raskt og greit.
Har hittil fått hva jeg betaler for, dvs oppgjør for skade.
Syntes den er veldig bra, og har hyggelig ansatte.
Lang behandlingstid, ingen oppfølging. Ikke utbedret alvorlig feil etter verksted og måtte selv dekke dette hos annet verksted på eget initiativ. Feil som ble utbedret, var dårlig utført. Dårlig lakkering, pålimte deler etter knekte fester. Ingen kompensasjon etter at det ble meldt ifra. Jeg er derfor ca 10.000,- i minus etter en forsikringssak hvor motpart var skyldig. Fortsatt ikke 100% utbedret.
Les forsikringspapirene nøye! Syntes svært lite er inkludert i innboforsikringen.
Svært fornøyd med forsikringen. Raskt svar på skademelding, skadeoppgjør og dekning.