Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Der er tyve jeg mistet min veske i polan Gdańsk jeg anmelde sak jeg fikk ikke noe fra selskapet det er forferdelig tull selskape
Vi kontaktet forsikringsselskapet for å snakke om et større inngrep hunden vår måtte ha. Det viste seg at den ene testikkelen ikke hadde falt ned. I følge dyrlegen var det risiko for at det kunne føre til kreft. Vi ville selvfølgelig gjøre noe med dette. Ventet LENGE på telefonen før jeg kom i kontakt med en ansatt. Vi snakket om saken PG hun skulle undersøke og kontakte meg igjen. Det gikk litt tid før jeg selv forsøkte å snakke med de igjen. Umulig å komme gjennom. Kan ikke sitte i 1 time telefonkø heller når jeg er avhengig av å være tilgjengelig på telefon på jobb. Etter gjentatte forsøk på å kontakte selskapet så ga jeg opp. Rasende av tanken på hvor «lett og flott» det er å komme i gang med, men når man trenger hjelp så stikker de hodet under jorda. Blir helt oppgitt.
Fikk god veiledning og utrolig kjapp og god service
Veldig god kundebehandling. Rask tilbakemelding med utfyllende forklaringer
Send meg passord slik at jeg kan motta pengene. Jeg har prøvd mange ganger å få tilsendt passord, og det får jeg ikke.
Alltid lett å kontakte dem når man trenger noe. Har hatt Erstatningssak og de har blitt håndtert veldig raskt. Elsker Fremtind. Jeg føler at både jeg og tingene mine er trygg hos dem
God og effektiv saksbehandling Bra kundebehandling Bikskade uproblematisk oppgjør