Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og grei behandling, de var vennlige og hjalp oss på beste måte.
Meget fornøyd med fremtind forsikring. Meget kjapt saksbehandling tid.
Anbefales.Vår erfaring. Reiseforsikring, men på grunn av sykdom måtte vi ble hjemme. Sente mail torsdag alt ble ordnet og oppgjort tirsdag.
Dårlig på kundebehandling Dårlig på.pppgjør Dårlig på kontakt med forsikringstaker.. Alt kan bli bedre.. Anbefales ikke
Det gikk veldig fort, ryddig og effektiv behandling av min sak :-)
Kjempefint og profesjonelt servis. Jeg ble kontaktet med en gang etter saken var meldt. Det tok ganske kort tid for å avslutte saken. Bra jobba.
Bare positive opplevelser med Fremtind, og konkurranse dyktige priser.