Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppgjør og behandling av forsikringssak, veldig fornøyd.
Alltid til stede når jeg trenger den, enkelt og greit oppgjør.
Skaden krever mange behandlinger hos dyrlege . Får oppsett og krav om egenandel fortløpende må sende Mail hver gang å fortelle at katten ikke er ferdig behandlet . Dyrlegen sender hver gang skjema til dyrlegen at katten ikke er ferdig behandlet og må tilbake . Sjokkert når dyrlegen forteller at hvis katten har 2 ulike skader feks brekt ben og knekt tann etter påkjørsel vil forsikring selskapet kreve en egenandel pr skade 😩
Mobil mistet på sjøen og kvittering sendt inn. Når erstatningsbeløp skulle utbetales gikk de ut i fra prismatch som kan variere mye. Det ble 2000,- mindre utbetalt enn det som var reelt og riktig i forhold til det vi hadde betalt.
Var uheldig å ødelegge brillene mine i et fall. Sendte inn spørsmål om jeg fikk noe erstattet. Dagen etter var oppgjøret kommet på konto minus egenandel. Veldig fornøyd.
Hadde sjøl gjort en feil før jeg kontaktet Fremtind . Saksbehandler var svært forståelsesfull og hjelpsom så saken blei løst til min fulle tilfredssstillelse..
Har brukt min forsikring 2 ganger på 2 1/2 år. Meget fornøyd.