Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid til stede når jeg trenger den, enkelt og greit oppgjør.
Skaden krever mange behandlinger hos dyrlege . Får oppsett og krav om egenandel fortløpende må sende Mail hver gang å fortelle at katten ikke er ferdig behandlet . Dyrlegen sender hver gang skjema til dyrlegen at katten ikke er ferdig behandlet og må tilbake . Sjokkert når dyrlegen forteller at hvis katten har 2 ulike skader feks brekt ben og knekt tann etter påkjørsel vil forsikring selskapet kreve en egenandel pr skade 😩
Mobil mistet på sjøen og kvittering sendt inn. Når erstatningsbeløp skulle utbetales gikk de ut i fra prismatch som kan variere mye. Det ble 2000,- mindre utbetalt enn det som var reelt og riktig i forhold til det vi hadde betalt.
Var uheldig å ødelegge brillene mine i et fall. Sendte inn spørsmål om jeg fikk noe erstattet. Dagen etter var oppgjøret kommet på konto minus egenandel. Veldig fornøyd.
Hadde sjøl gjort en feil før jeg kontaktet Fremtind . Saksbehandler var svært forståelsesfull og hjelpsom så saken blei løst til min fulle tilfredssstillelse..
Har brukt min forsikring 2 ganger på 2 1/2 år. Meget fornøyd.
Ren svindel, bare glem å få hjelp, men pengene dine skal de ha. Snor seg elegant på svindelvis unna når man trenger hjelp, har aldri opplevd verre kundebehandling. Jeg hadde uttalelse fra fagperson angående krisen min, men nei, det holdt ikke å da har man lite å stille opp med. De ønsker tydeligvis ikke meg som kunde, men det er gjensidig