Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig dårlig service - har betalt i mange år, og hjalp ingenting når jeg først hadde behov. Dårlig informasjon fra Fremtind gjorde at jeg har brukt alt for lang tid på saken, og også dermed ble for sen ved forsøk på å reklamere reisen i banken
Hadde store frustrasjoner i starten da jeg skulle melde skade på hus. «Knappen hus og hytte» virket ikke. Kom ikke gjennom på telefonen heller. Det tok litt tid før jeg fikk registrert skaden. Ellers har jeg vært kunde i mange år og lite å klage på.
Bedre å ha forsikring i forsikringsselskap å ikke gjennom Bank.. Det er som å kaste penger ut ruta..
Har vært kunde i mange år, grunnen er at jeg har altid vært veldig fornøyd, utrolig rask behandling hvis du trenger hjelp.
Jeg håper at alle, saksbehandlere er like tålmodige og hjelpsom med veiledning. Det er ikke lett, etter ulykken, klare å forstå alt, som må til, for at saken ble behandlet.
Jeg har en forsikring jeg er veldig fornøyd med. Ingen problemer.
Har hatt 2 uhell som ble dekket av Fremtind. Rask behandling og god støtte underveis.