Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
From my first contact with the insurance agent to the day I fetched my car, everything went smoothly with any questions I had answered promptly. 100 % happy with the whole process
Er godt fornøyd med selskapet. Rask saksbehandling.
Jeg er selv totalkunde på alle mine 5 selskaper og har alle toppforsikringer på meg privat. De klarte ikke å dekke en fille sak på reiseforsikringen min og kunne heller ikke hjelpe meg når hjemmet mitt ble invadert av maur. Jeg kommer til å bytte alle mine forsikringer til et annet selskap som faktisk leverer. Fillesak for min del, men et prinsippsak. Jeg gikk 10. k i tap etter dødsfall i familien. Dette klarte ikke fremtind å hjelpe meg med. Smålig!!!!
Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Rask og effektiv behandling av forsikringssaker.
God oppfølging av dere og min brille oppgjør. Viktig å vite at jeg fikk hjelp med å kjøpe nye briller.
Dårlig kundeservice, lang behandlings tid. Ble beskyldt for å avgi falsk forklarling.
Flott oppfølging fra første telefon til utbetaling av skadeoppgjør!