Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fremtind Forsikring
4.1
23 105 verifiserte omtaler

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
23 105 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#3
Utmerket
Fremtind Forsikring er rangert
#3 av 22 skadeforsikringer
76%
Utmerket
76% anbefaler Fremtind Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 23 105 omtaler om Fremtind Forsikring

FILTRER OMTALER
14 671
2 728
1 013
1 110
3 583
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fremtind Forsikring
Fremtind Forsikring har 23 105 verifiserte omtaler på Bytt.no

avslag

Omtale av  Sa

Fornøyd,men det var en unødvendig sending av skademelding/ melding av tyveri av mobil mellom jobb og hjem. Ble oppfordret av politiet til å melde denne saken. Regnet selv ikke med å få dekning via forsikring.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Effektivt og ryddig saksbehandling.

Omtale av  Terje J

Konkurransedyktige priser, raske avgjørelser og konkrete tydelige beslutninger

Rask behandling av saken min

Omtale av  Therese

Jeg fikk gode råd og veiledning på tlf, fylte skademeldingen enkelt ut på nett og ble kontaktet samme dag med svar på henvendelsen min.

Forsikring er tillit

Omtale av  Torgeir

En forsikringssak alltid stressende for kunden. Noe ubehagelig eller til og med alvorlig er skjedd. Forsikring må derfor være mer enn en vanlig forretning, men bygge på gjensidig tillit. Skadeoppgjør må skje raskt og enkelt. Utbedring av skade må være fullstendig. En viss tvil hefter derfor ved husforsikring. Fagfolk må følge gjeldende krav og ellers god byggeskikk. En forsikringstaker er på sin side forpliktet til aktsomhet for å forebygge ny skade, og kan derfor ikke avtale en utbedring som begrenser seg til den opprinnelige standard når denne ikke er i samsvar med nye regler og god byggeskikk. En husforsikring må dekke det fagfolk og forsikringstaker er forpliktet til. Et eksempel er lekkasje i gamle rør. Da må nye rør legges i et beskyttende ytterrør, som både begrenser skaden ved ny lekkasje og gjør det mye enklere å bytte rør.

Meget fornøyd

Omtale av  Bjørn S

Jeg er meget fornøyd med hele opplevelsen fra både verksted og forsikrngsselskap 😊👍🏻

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Sykt dårlig behandlet fra tidligere av

Omtale av  Jan K. K

Jeg har flyttet alle mine forsikringer fra Fremtind unntatt de jeg er tvunget til å ha hos Dere og at dette beror på sykt nesten ubeskrivelig dårlig behandling ved tidligere sak. Jeg håper virkelig Dere forstår og vil ta kontakt for å få ordnet opp i tidligere forhold. Jeg kan da umulig være den eneste som har fått denne behandlingen fra Deres såkalte kundebehandlere.

entusiastisk👍👍👍👍

Omtale av  Eki

Jeg er veldig fornøyd med servicen og personalet, som hjalp meg med å løse saken min🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗👌👌👌👌😊😊😊

Fremtind Forsikring har 23 105 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fremtind Forsikring mener

Fremtind Forsikring

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR