Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
4
av 19 innen
skadeforsikring
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring

"avslag"

Omtale om Fremtind Forsikring skrevet av Sa for 11.05.2022 20:00

Fremtind Forsikring har totalt 15728 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"avslag"

Fornøyd,men det var en unødvendig sending av skademelding/ melding av tyveri av mobil mellom jobb og hjem. Ble oppfordret av politiet til å melde denne saken. Regnet selv ikke med å få dekning via forsikring.

Bytt.no
"avslag" skrev Sa om Fremtind Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Sa og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Effektivt og ryddig saksbehandling."

Konkurransedyktige priser, raske avgjørelser og konkrete tydelige beslutninger

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask behandling av saken min"

Jeg fikk gode råd og veiledning på tlf, fylte skademeldingen enkelt ut på nett og ble kontaktet samme dag med svar på henvendelsen min.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikring er tillit"

En forsikringssak alltid stressende for kunden. Noe ubehagelig eller til og med alvorlig er skjedd. Forsikring må derfor være mer enn en vanlig forretning, men bygge på gjensidig tillit. Skadeoppgjør må skje raskt og enkelt. Utbedring av skade må være fullstendig. En viss tvil hefter derfor ved husforsikring. Fagfolk må følge gjeldende krav og ellers god byggeskikk. En forsikringstaker er på sin side forpliktet til aktsomhet for å forebygge ny skade, og kan derfor ikke avtale en utbedring som begrenser seg til den opprinnelige standard når denne ikke er i samsvar med nye regler og god byggeskikk. En husforsikring må dekke det fagfolk og forsikringstaker er forpliktet til. Et eksempel er lekkasje i gamle rør. Da må nye rør legges i et beskyttende ytterrør, som både begrenser skaden ved ny lekkasje og gjør det mye enklere å bytte rør.

Bjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Meget fornøyd"

Jeg er meget fornøyd med hele opplevelsen fra både verksted og forsikrngsselskap 😊👍🏻

Fremtind Forsikring har totalt 15728 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR