Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så snart skademeldingen var sendt fikk jeg melding om videre behandling og hva jeg måtte gjøre. Ringte verkstedet, BOS og de fant skadenummeret mitt med en gang så da var det bare å få time der til reparasjon. Fikk også rask melding fra AVIS om leiebil som stod klar da jeg leverte bilen. Alt ble ordnet uten noe videre bry for meg. Alt i alt er jeg meget tilfreds med alle involverte parter.
Det er første gang jeg har brukt forsikringen. Tommel opp.
I en meget uvanlig tid kom oppgjøret til slutt, greit nok.
Dårlig oppfølging ikke fornøyd føler meg lurt
Leverer, men det kan ta litt for lang tid...helt greit å gi info på mail, men ting løser seg raskere når man kan kommunisere via tlf.
Har brukt dette selskap i mange år og har ingen planer om å bytte.
Det må bli lettere å få tak i saksbehandler når du har behov for hjelp og spørsmål angående en sak.