Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig oppfølging ikke fornøyd føler meg lurt
Leverer, men det kan ta litt for lang tid...helt greit å gi info på mail, men ting løser seg raskere når man kan kommunisere via tlf.
Har brukt dette selskap i mange år og har ingen planer om å bytte.
Det må bli lettere å få tak i saksbehandler når du har behov for hjelp og spørsmål angående en sak.
Enkelt å registrere tyveri via nettsiden. Med god veiledning og påfølgende link til politianmeldelse. Rask saksbehandlings tid med informativ tilbakemelding!
Raskt svar på telefonhenvendelse, gode råd, korrekt og rask saksbehandling.
Hatt 3 erfaringer. Stort sett har jeg fått proff-behandling. Møtt 2 saksbehandlere med humor. Hyggelig som kunde å oppleve slikt. En saksbehandler var usikker. Trodde ikke på det vi sa. Dette var irriterende og provoserende. Vi kunne dokumentere at det vi sa var sant.