Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De var raske til å respondere og jeg ble tatt på alvor med en gang. De fulgte opp under hele saksgangen til resultatet forelå. Vennlige, raske, effektive og behjelpelige. Ikke minst forståelsefull.
Veldig bra kundeservice. Anbefales på det sterkeste.
Fikk et ferdigfabrikert svar på min klage. Det var ikke tatt noe hensyn eller vurderinger av de forskjellige punktene i klagen. Har i ettertid sendt flere spørsmål som jeg ikke har fått svar på.
Møtt på en saklig og hyggelig måte. Kort behandlingstid, ingen vansker underveis.
Imponerende bra, til tross for hektisk tid. God oppfølging underveis også.
Jeg hadde ingen problemer med regulering av skaden og fra åpne en skade til takstmannen er på stedet gikk omtrent 5-6 arbeidsdager. Det er veldig bra. Jeg hadde bare litt trouble med å åpne en skade per nett i steden til å ringe.
Ingenting bra å si om dåkker, dåkker e værre enn tide forsikring så dåkker har mye dåkker må jøre for å bli bra. Føle mæ lurt av dåkker, betale høye summer og når man trenger forsikringa så får man avslag... Næi lægg ned hele sælskspet