Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundebehandling, veiledning og tilbakemeldinger. Har måtte følge opp flere ganger, fått instrukser som så er endret flere ganger underveis. Saken er behandlet uprofesjonelt og med bevisst misforståelser/endringer av informasjon og for å få ned summen som skal dekkes. Det går rett og slett ikke an å holde på slik når man skal være en profesjonell aktør i markedet. Saken vil bli meldt inn til Forbrukerrådet.
Litt lite til bake på forsikringa, og eg måtte si litt fôrmangel ganger at det ikkje kunne repareres. Men ellers bra.
Får alltid kjapp hjelp. Hvis noe skal repareres får jeg god informasjon om hvordan jeg skal forholde meg. Hvis et beløp skal refunderes kommer det veldig kjapt. Hyggelige folk på kundesenteret.
God hjelp fra konsulent og det var lett og navigere på nettsiden for registrering av skade.
Bra rask service, bra priser, jeg er veldig fornøyd.
Er fornøyd med delet av forsikringen. Bilforsikring er for dyr i forhold til andre. Så har bytta og sparte flere tusen. Men husforsikringen er eg fornøyd med.
Rask behandling. Grei oppfølging fra innmeldt skade til ferdig oppgjør til verksted.