Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Burde vært kontaktet så jeg visste hvordan saken lå an, veldig dårlig syns eg.
Noen her trenger bedre trening i oppfølging av kunder ved skadesaker. Det er for dårlig å sende 1 sms når de trenger opplysninger som strengt tatt er opplyst allerede...
Nå har ikke jeg vært kunde mer enn siden mars 2020. Som nevnt konkurransedyktige priser. Har ikke noe å utsette.
Raske svar og blir tatt på alvor. Det er viktig å bli trodd og ikke møte noen som er «sure»
Alltid raske til å behandle saker, ikke noen problemer med å få igjen på innboforsikringen i de to sakene vi har hatt med de.
Kaskoskade - selvforskyldt. Ingen problemer med å få skaden dekket via forsikringsselskapet, alt gikk på skinner.
Saken ble behandlet raskt og vi fikk alle pengene tilbake for reisen vi hadde bestilt, for den ble det ikke noe av pga corona.