Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt to tilfeller tidligere hvor vi har bedt om hjelp,fikk ikke en eneste krone.Nå når covid 19 kom, var vi nødt til å avbestille to reiser igjen.Den første avbestilling ble gjort ganske tidlig, ventet i to og en halv måned før jeg på ny tok kontakt.Fikk ikke noe penger igjen.Den andre reisen fikk jeg beskjed med en gang jeg sendte inn at de ikke dekker.Da måtte jeg ha skriftlig fra UDI om at det var restriksjoner, flyselskap og hotell på at de ikke dekket det.Ærlig talt,nå må det være nok.Nå bytter både min mann og jeg etter å ha betalt dobbel reiseforsikring i 25 år. Å ja jeg vet vi skulle sagt opp for lengst, å dette her fikk begeret til å renne over.
Ikke regn med at du får hjelp, du kan få avslag etter ei tid, selv om du trodde alt var ok
Håpløs lang behandlings tid hos saksbehandler i "skadeoppgjør" hvor reiseforsikring er benyttet.
Rask og grei behandling av dyktige og hyggelige saksbehandlere
Fått veldig god hjelp over telefon om hva som bør gjøres.
Veldig fornøyd med måten jeg ble behandlet på og utrolig kjapp behandlingstid.
Som kunde har jeg alltid blitt møtt med vennlighet og hjelpsomhet.