Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg/vi fikk rask hjelp i saken. Det var noe jeg/vi lurte på i saken og sendte derfor en mail, som vi fikk rask tilbake melding på. Alt gikk greit for seg, vi fikk igjen penger, så vi fikk kjøpt oss et nytt tv apparat. Svært tilfreds med kundebehandling, intet annet å bemerke. Sjeldent jeg/vi kan si takk til rask og god kundebehandling. Takk!
Veldig godt selskap. Gir gode tips og forslag i evt saker, lytter til kunden. Raske oppgjør. Hyggelige kundebehandlere. Anbefales på det sterkeste.
Trygg, sikker, og rask behandling av skadesak. Jeg ble som kunde godt ivaretatt på alle måter. Anbefales!
Første gang jeg bruker de, det var ikke min feil at skaden oppstod. Syns de kan bli flinkere til å kontakte kundene.
God og pålitelig håndtering etter skade i huset . Fikk informasjon og hjelp til skaden på en trygg og tilfredsstillende måte. Min erfaring gjør at jeg trygt vil anbefale Fremtind
Forventer raskere behandlingstid enn 3 mnd når det gjelder en akuttsak med et stort utlegg. Måtte ringe mange ganger og purre, saksbehandler tok aldri telefonen, andre sa at svar kommer snart. Tilslutt traff jeg en ansatt som var handlingens mann og avgjorde saken samme dag.
Hyggelige i prosessen. Så fort de har fått det som trengs for å vurdere saken blir pengen betalt ut. God informasjon om hvordan saken står underveis. Veldig fornøyd med Fremtind Forsikring.