Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringer til de dere om min forskiring, dere forsent meg svar
Det er ikke alle som har evne til å forstå logiske ting! Har hatt brilleskade i familien, der avslår man synstest, men nekter i 1.omgang å forstå at noe av rabatten som er oppgitt på regning gjelder synstest! Får avslag på bilstol fordi jeg ikke har sagt akkurat hvordan den ble skadet! Vanskelig å si det, men det må jo være ved montering, men det har det har ikke vært noen kommunikasjon. Stolfeste knekt og kan tas ut av bilen det nå er montert i. Stolen er 1/2år og går heller ikke på garanti da de mener det er ytre skade!
Lett å komme i kontakt med rette vedkommende og rask respons på henvendelse
Det er enkelt å melde fra om skade og behandlingstiden er veldig rask og som vanlig er vi fornøyd med resultatet av skademeldingen.
Det er rask respons og behjelpelige konsulenter. Fikk god hjelp når det skjedde ting som gjorde at jeg trang veihjelp. Egenandel for dyreforsikringen er for høy ift. egenandeler på de andre forsikringene.
Fornøyd kunde over flere år. Lett å melde om skade og få hjelp
Meldte inn skade på mobil. Leverte den inn dagen etter og fikk ny mobil på to dager. Kjempe enkel og rask kundebehandling. Kunne ikke vært mer fornøyd. Anbefales!