Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd, snakke med veiledning og tlf. Alt går fint.
Det gikk greit å fylle ut skadeskjemaet via DNB nettbank. Etter få timer var saken behandlet, og jeg fikk beskjed på sms om det.
Ingen kontakt fra forsikringsselskapet etter innmeldt skade. Bare slutt oppgjør og avslutnings Mail. Nesten umulig å komme gjennom på telefon.
Meget profesjonell og rask behandling. Hyggelig saksbehandler. Ordnet saken ved første kontakt. Fikk korrekte opplysninger om saken med leiebil, egenandel osv. Meget hyggelig møte med forsikringsselskapet.
Rask og godt oppgjør for skadene. Behagelig og profesjonell kontakt med saksbehandler.
Vi er helkunde med LO favør. Skade på luft->vann varmepumpesystem som er 10år gammelt. 0 dekning fra forsikrings selskapet da kraftleverandøren hentydet til at høyspentfeil i deres linjesystem med hyppige utkoblinger må påregnes, selv om det var heftig lyd/torden aktivitet, at det derfor kunne være svakhet i vårt varmepumpe system som dessverre ikke dekkes av forsikringen. Skaden koster oss 180 000, da gammelt system innholder gass som ikke er godkjent lenger og derfor må vi ha nytt hele systemet.
Effektiv saksbehandling. Fikk raskt tilbake pengene.