Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er helkunde med LO favør. Skade på luft->vann varmepumpesystem som er 10år gammelt. 0 dekning fra forsikrings selskapet da kraftleverandøren hentydet til at høyspentfeil i deres linjesystem med hyppige utkoblinger må påregnes, selv om det var heftig lyd/torden aktivitet, at det derfor kunne være svakhet i vårt varmepumpe system som dessverre ikke dekkes av forsikringen. Skaden koster oss 180 000, da gammelt system innholder gass som ikke er godkjent lenger og derfor må vi ha nytt hele systemet.
Effektiv saksbehandling. Fikk raskt tilbake pengene.
Raskt og ubyråkratisk oppgjør. Enkel registrering av skade. Kan anbefales!
Opplever falsk trygghet med Fremtind. Fly ble kansellert og mye måtte omgjøres - med dertil kostnader. All tilgjengelig info ble oversendt men de krevde også flyselskapenes begrunnelse - noe som er praktisk umulig. Skal søke etter ny reiseforsikring etter dette.
Opptrer alltid på en profesjonell måte og er raske med saksbehandlingene.
Oppgrader kundeservice-egenskapene asap! Bærer overhodet ingen preg av at det er en fordel å være organisert i et LO-forbund
Er super fornøyd med hvor fort og seriøst saksen blei tatt. Og aldri hatt så bra forsikring før og er utrolig fornøyd med behandlings tid og hvor fort det går