Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Altfor høy egenandel på ting som ødelegges. Blir for dyrt å bruke forsiktig når «ting» ødelegges. Har barn med utfordringer/funksjonsnedsettelse og derfor ødelegges «ting» oftere her hjemme enn hos andre barn. Veldig synd den ble økt fra 1000kr til 2000kr. Nå vil jeg ikke lenger kunne bruke den på samme måte og det er fryktelig synd.
Rask og rettferdig saksbehandling, god oppfølging og kommunikasjon
Veldig fornøyd med Fremtind Forsikring. Hatt bruk for dem et par ganger. De svarer raskt og behandlingen av skadesaken går raskt.
Kundeservice var over all forventning. Fikk svar fort og det ble fikset på kort tid👍🏼
Rask og veldig bra kundebehandling.Fikk raskt svar og hjelp med det jeg spurte om.
Er ikke så glad i å måtte håndtere alt på nett men fikk flott hjelp av kundebehandler
Dekker ikke viktige ting som skader på telefon, nettbrett og datamaskin. Og hvis du blir syk og trenger hjelp så må du beregne minst 1 time telefonkø for å få hjelp