Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk avslag på en sak som gjaldt tyveri av en mobiltelefon. Kundebehandler oppgir at det er liten grad av sannsynlighet for at den er blitt stjålet ettersom jeg ikke bevitnet tyveriet, eller kan bevise på annen måte at den ble stjålet. Jeg benyttet mobiltelefonen på en kafe, men oppdaget at den var borte da vi skulle gå ut av kafeen. Jeg og følget mitt lette overalt, samt spurte kafeens personale om de hadde sett telefonen. Etter min mening er det opplagt at tlf var stjålet, men kundebehandler i fremtind mener, basert på paragrafer de viser til, at vi må fremlegge bevis for at telefonen er stjålet. Responsen til kundeservice er treg, og kundebehandlerne (har vært i kontakt med to ifm denne saken) fremstår lite profesjonelle og imøtekommende. Meldte forøvrig også en sak for ca. 1 år siden, angående en tv. Fikk da utbetalt den nette sum av 384 kr i erstatning.
Bare positive opplevelser..Bilen blei så fin, som ny. Hentet en skinnende, nyvasket bil, til og med rene vinduer innvendig, borte var snutemerker etter hunden. Veldig fornøyd med forsikring og verksted, Ford Harstad!
Meget tilfreds med behandlingen hos Fremtid, hyggelige folk å snakke med. Veldig forståelig med mitt spørsmål.
Utmerket service, god oppfølging og hurtig oppgjør
Pusher pris og utbetalinger maksimalt på en urederlig måte. Dette ved overtagelse av en leasingbil og ett uhell hbor utbetalingen halvertes Oddl
Enkel og veldig ok måte å melde skade, kjapp og rask saksgang
Er bare fornøyd👍 Det har ikke vært noen problem med mine skader😊