Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært god informasjon og enkle prosesser fra Fremtind når jeg hadde bruk for dem.
Jeg har meldt inn flere saker til fremtind, og har endt opp med å bli mektig irritert over saksbehandlingen hver gang. Saksbehandlerne bærer preg av å være styrt av rigide måltall som skal nås for enhver pris. Saksbehandlingen virker å være automatisert hvor det forsøkes å avkorte utbetaling så langt det lar seg gjøre, og det fremstår omtrent som en forutsetning at jeg som kunde må klage på resultatet (uten at det gir noen nevneverdig endring). Forferdelig opplegg fra ende til annen. Sammenlignet med da SB1 behandlet forsikringssaker knyttet til LOfavør er det natt og dag. SB1 var svært gode, Fremtind er dessverre i andre enden av skalaen.
Forsikring dekker hva den lover. Raskt, profesjonell og hyggelig kundebehandling. Hurtig oppgjør.
God service og oppfølging fra forsikringsselskapets kontaktperson i SMN.
Vannskade på innbo.verdiene blir redusert med 30- 40% på stort sett alt av møbler,klær, sko, senger og tekstiler. Dette gjer at ein ikkje får nok penger til å kjøpe nytt. Elendig takstmann, uinteressert, svarer ikkje på telefon på mange dager. Er så tvers gjennom misfornøyd med Fremtid!!
rask og enkel saksbehandlig, alt gikk relativt fort
I tillegg: Forsøker å avkorte erstatningssum ved å automatisk legge inn «kundens eget arbeid uten å først høre med forsikringstaker om dette er noe en er kompetent Eller har tid og ressurser til å utføre selv. For så å betale ut en sum som i ettertid viser seg å være langt fra reel kostnad for utbedring. Alt i alt, helt elendig! Byttet til og anbefaler Storebrand. Billigere og langt bedre pris, med samme og bedre vilkår.