Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vannskade på innbo.verdiene blir redusert med 30- 40% på stort sett alt av møbler,klær, sko, senger og tekstiler. Dette gjer at ein ikkje får nok penger til å kjøpe nytt. Elendig takstmann, uinteressert, svarer ikkje på telefon på mange dager. Er så tvers gjennom misfornøyd med Fremtid!!
rask og enkel saksbehandlig, alt gikk relativt fort
I tillegg: Forsøker å avkorte erstatningssum ved å automatisk legge inn «kundens eget arbeid uten å først høre med forsikringstaker om dette er noe en er kompetent Eller har tid og ressurser til å utføre selv. For så å betale ut en sum som i ettertid viser seg å være langt fra reel kostnad for utbedring. Alt i alt, helt elendig! Byttet til og anbefaler Storebrand. Billigere og langt bedre pris, med samme og bedre vilkår.
Hadde en sak på kredittkort/reiseforsikringen min hvor summen var veldig stor, men alt ordnet seg.
Vi vil anbefale nye forsikringstakere i Fremtind å gå grundig gjennom avtale, lese alt med liten skrift og være nøye med å få de til å understreke hva toppforsikringen ikke gjelder - før de inngår avtale. Det viser seg at flere andre selskap dekker skader som Fremtind skåner seg selv for. Det hjelper ikke at huset er 7 år og skaden er forårsaket av håndtverkerfeil.
I de tilfellende det har vært behov for å kontakte forsikringsselskapet, har det vært en god opplevelse. Sakene har blitt behandlet raskt og tilfredsstillende. Ved personlig kontakt med saksbehandler, har disse vært imøtekommende og vennlige. Men også enkelt og greit å melde inn en sak digital , oversiktlig og lett forståelig skjema for utfylling.
Mine saker har blitt raskt behandlet, service og oppfølgingen har vært utmerket