Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Litt rot med dobbelt registrering av skadesak. Men det ordnet seg da jeg ringte inn. Så alt i alt, er jeg fornøyd.
Ryddig og rask rask behandling av saken,.. Bra kunde behandling.
Virkelig ingen problemer, meget positiv opplevelse da vi hadde et uhell med bilen.
Veldig ryddig og rask hjelp. Dette er veldig hjelpsomme og dyktige mennesker i et seriøst selskap som anbefales. Ble som kunde tatt vare på hele vegen i prosessen, når jeg trengte hjelp.
Ikke mange skader har jeg hatt. Men det skader som dessverre har oppstått, har vært kjappe tilbakemeldinger etter meldt skade. Veldig bra nettløsning hva gjelder skademelding.
Oppfattes useriøse ved skadeoppgjør og kommunikasjon. Lang behandlingstid, og dårlig kundebehandling.
Meget rask behandling av saker, forståelig språk, og ingen henvisninger til paragraf ditt og datt. Meget god service