Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uansett hva, er innboforsikringen best! Kjappe svar, kjappe reperasjoner.
Meldte inn en forsikringssak. Frastjålet en 2 måned gammel mobil. Jeg hadde den i lommen. Fra sist jeg brukte den til jeg merket at den var borte og skrudd av hadde det gått 10 min. Grunnen til at jeg ikke fikk dekning er fordi jeg ikke merket om noen kom borti meg eller at jeg kunne spesifisere når det skjedde i løpet av de 10 minuttene. Var på en travel plass. Mobilen i lomme med knepp. Disse tyvene er profesjonelle, man merker svært sjeldent noe i det noe sånt skjer. De vrir seg unna og gjør ting vanskelig- sikkert fordi det viser seg at folk gir opp. Lange telefonkøer og virker ikke som om de logger samtaler, så hver gang du ringer inn må du gjenta deg- gang på gang!! Vært kunde i 15 år hos DnB/fremtind. 3. gang jeg melder inn en skade i løper av disse årene, hvor ingen har kostet dem noe særlig nevneverdig. Udugelig!
Fremtid bør være toneangivende for andre forsikrings selskap. Et godt eksempel på noe som fungerer.
Dårlig kundeservice på skade, leser ikke skjemaet ordentlig og krøkkete skjema å fylle ut...
Jeg er ikke flink til å registrere skade på nett, prøvde men da jeg skulle laste opp kvitteringer fikk jeg det ikke til. Hyggelig bankansatt ordnet opp. Utbetalingen gikk raskt. Godt å ha en lokal bank som er åpen for oss.
Kjapp behandlingstid, og pengene inn på konto innen 3 dager
Mine erfaringer med Fremtind har vært til topps hver eneste gang jeg har vært utsatt for skader på mine eiendelen og ting har løst seg veldig kjapt 😊👍 ingenting negativt å si om selskapet 😊👍