Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Fremtind Forsikring
4.1
23 371 verifiserte omtaler

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.1
Bra
23 371 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#3
Utmerket
Fremtind Forsikring er rangert
#3 av 22 skadeforsikringer
76%
Utmerket
76% anbefaler Fremtind Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 23 371 omtaler om Fremtind Forsikring

FILTRER OMTALER
14 846
2 763
1 025
1 119
3 618
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fremtind Forsikring
Fremtind Forsikring har 23 371 verifiserte omtaler på Bytt.no

Effektiv saksbehandling

Omtale av  Linh

Informativ og veiledning underveis er lett og tydelig. Kort saksbehandling. Egenandel er litt dyr.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uproblematisk

Omtale av  Kai

Alt ordner seg enkelt og greit når jeg har involvert fremtind.

Meget bra

Omtale av  Brix

Meget bra kunde behandling rask behandling av sagen

Raskt og enkelt

Omtale av  Kristoffer

Utmerket kundeservice med kort behandlingstid ved innmelding av sak på nett.

Reise som måtte avlyses etter sykdom

Omtale av  Ingar

Rask og god behandling.Kunne ikkje reise p.g.a.sykdom veldig ryddig og god behandling.Dette ble ordnet over telefon

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Saksbehandlere i Fremtind tar ikke innsendte sakspapirer inkl. legebesøk og medisindokumenter.

Omtale av  Idar R. A

Saksbehandler følger ikke opp forsikringsvilkårene pkt 10.1, og ser totalt bort fra skademeldingen som sier at det var en akutt uventet sykdom med akutt forverring som krevde legeundersøkelse. Legeundersøkelse bekreftet hoste dag og natt og ordinerte medisinering for dette for i håp om å dempe sykdommen. Etter ny konsultasjon etter to dager var det ikke noe forbedring og sykehus innleggelse ble anbefalt av konsulterte lege, men dette ville jeg ikke av mange årsaker. Røntgen ble da foreslått, og dette godtok jeg i den syketilstand jeg var i. Røntgen viste da lungebetennelse og antibiotika ble ordinert og benyttet til en dag etter hjemkomst. Ubenyttede reisedager: En uke syk dag og natt med medisinering og akutt forverring er dokumentert ved røntgen av behandlede lege. Her blir medisinering behandlet i forhold til dokumentert sykdom, men selve sykdommen behandles ikke som "akutt uventet sykdom". Hva var det da legene kunne skriftlig dokumentere. Jeg viser til skriv fra DNB av 28.09.2022 som dokumenterer at "forsikring er tillit". Sitat videre fra DNB: "Du skal være fornøyd som forsikringskunde hos oss - både før og etter skade.". " den dagen du trenger oss, skal du kunne stole på at du får den hjelpen du trenger." denne tilliten er så viktig at vi gjør alt vi kan for å opprettholde den". Her mener jeg at saksbehandler under en slik alvorlig akutt uventet sykdom som ekstra kraftig hoste dag og natt og med akutt forverring og påfølgende røntgen med lungebetennelse. Hvordan kan saksbehandler overse det som står i innsendte dokumenter? Jeg ønsker at saksbehandler ser på nytt på de dokumenter som er sendt inn og tar en nye gjennomgang av skriftlige dokumenter og den reelle sykesituasjon.

Ryddig og effektiv prosess !

Omtale av  Ali

Har hatt forsikring hos flere selskaper gjennom årene, Fremtind har en imponerende ryddig og effektiv prosess ifm saksbehandling.

Fremtind Forsikring har 23 371 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fremtind Forsikring mener

Fremtind Forsikring

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR