Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig glad for at jeg har fremtind som Forsikringsselskap. De ordner opp og gir gode og raske tilbakemeldinger. Veldig hjelpsomme.
Rask behandling😊når forsikringen hadde fått alle opplysninger ble saken behandlet umiddelbart.
Rask saksbehandling, men sitter dog igjen med følelsen av å ikke bli hørt på mine saksopplysninger
For min del var det et sjokk at det gikk så fort å melde saken og for et raskt oppgjør. Jeg var og er ikke frisk, så jeg tenkte at jeg ikke gidder å snakke men kan melde fra på nettet. Veldig bra det jeg opplevde.
Kjapt og greit! Kommer alltid frem noe som en ikke hadde «fått med seg» ( nedskriving med 20% i året) ellers fornøyde med både behandling og behandlingstid!
Alt har gått greit fra meld om skade til reparasjon og ferdigstillelse.
Styr unna! Svært lite kundeorientert og behjelpelig forsikringselskapet. Kundebehandler nekter å sende noe så enkelt som gjeldende vilkår, selv etter gjentatte forsøk på å forklart hvorfor man ikke har tilgang via sin nettbank. I tillegg bruker selskapet finn.no til å estimere skadeoppgjøret, hvor de legger seg på det laveste sikte. Dvs at hvis… - 1 person selger en gjenstand til 1kr - 8 personer til 5kr - 3 personer til kr 10 …vil erstatningssummen som blir utbetalt komme på Kr 1. Dette ble indirekte bekreftet av kundebehandler etter mye frem og tilbake.