Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare gode erfaringer med Fremtid Forsikring det er lett å få kontakt med kundebehandler hvor enn du er i verden.
Har hatt mye bruk for forsikringen på vår hund. Alltid fått raske tilbakemeldinger etter innmeldt skade, og pengene har vært utbetalt på konto etter få dager. Veldig hyggelige kundebehandlere vi har snakket med. Stort pluss at de har direkteoppgjør med veterinæren. Dette gjør jobben utmerket enkelt for oss som kunde.
Rask behandlingstid og god kommunikasjon underveis. Det var i utgangspunktet liten tvil om skyldspørsmålet, men god behandling uansett.
Uforutsette utgifter på hjemmeplan gjorde situasjonen lettere når jeg møtte kundebehandler i Fremtind! Rask saksbehanling når jeg fikk papirene på plass.
Foruten denne saken, har vi ikke hatt behov for tjenester fra selskapet. Nå fungerte det "smertefritt".
Mye avslag på henvendelser og ingen tilbakemelding fra lokale brukere hva som er utført.
Noe forvirra etter telefonsamtalen på forhånd, men alt var greit da jeg brukte nettsiden for å melde saken.