Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Foruten denne saken, har vi ikke hatt behov for tjenester fra selskapet. Nå fungerte det "smertefritt".
Mye avslag på henvendelser og ingen tilbakemelding fra lokale brukere hva som er utført.
Noe forvirra etter telefonsamtalen på forhånd, men alt var greit da jeg brukte nettsiden for å melde saken.
Enkelt og greit oppgjør etter uhell med kanovelt og tap av utstyr.
Et forsikringsselskap som faktisk hjelper deg når uhellet er ute
Har kunn hatt små saker, opplevde saksbehandleren som hyggelig og profesjonell. Ryddige og greie oppgjør en god opplevelse når uhellet først var ute.
Mygglukt i klærene fra kofferten etter lang internasjonell reise dekkes ikke. Her tilbakemelding : Reiseforsikringen erstatter bare skader som skjer tilfeldig og plutselig fysisk skade på gjenstander. Lurer på hva dette som ligger i ordet ‘plutselig’. Fremtind dekker seg godt for å unngå saker. Her bruker jeg en god del tid til å fylle ut skjema på hva er skadet, blir spurt om årsak (!), legge til kvittering på rens av dress ( det ville dem har ), time senere melder dem at det ikke dekkes.. ok, burde ha sjekket betingelser før jeg meldte saken, men sitter igjen med inntrykk av at uansett ‘plutselig’ gjør en hvilken som helst reiseforikringskrav hos Fremting umulig å få en erstatning for. PLUTSELIG, skifter jeg forsikring.