Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling .sendte inn søknad om dekning for knuste briller. Svar neste dag,penger på konto på dag 2.
Hyggelige saksbehandlere og tilbakemelding innen et par dager.
Tregeste selskapet jeg noensinne har hatt kontakt med. Opprinnelig kontakt var bra da saken ble meldt inn, men det går uker mellom hver gang de svarer på epost og jeg har enda ikke nådd frem på telefon når du ønsker kontakt. Jeg venter fortsatt på utbetaling for utgifter jeg hadde for 6mnd siden. Kan ikke anbefales til noen.
Som relativt ny kunde i Fremtind Forsikring, fikk jeg behov for å benytte forsikringsdekningen som følge av en vannlekkasje i fritidsbolig. Det var enkelt å melde skaden på Fremtind sin hjemmeside, og kun timer etter innsendt skademelding, ble jeg kontaktet av takstmann. Videre oppfølging og fremdrift fra selskapet var positiv og problemfri. Oversiktlig og godt spesifisert forsikringsoppgjør.
Meget rask og tilfredsstillende behandling og oppgjør. Syntes det derimot var litt vanskelig å finne fram til, og tildeles fylle ut skjema. Sikkert ikke problem for unge, datakyndige, men for gamle uten spes.data-erfaring bød det på problem,..dessverre.
kundebehandling bli bedre og få en og forholde seg til slik det var i Sparebank 1
ut i fra at dette er første gang vi har hatt behov for selskapet er vi bra fornøyd med den hjelpen vi fikk. Hyggelige mennesker og det var bra i vår sittuasjon.