Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lagret innboet mitt i borettslaget sin bod over en vinter. Fikk rotter som ødela alt som var lagret. Snakket med fremtind som tok meg på alvor og tok seg tid til å lytte. Vi avtalte videre oppfølging og ble veldig fornøyd med service og imponert over hvor flink de var til å imøtekomme mine behov og bekymringer.
Dårlig oppfølgning, for dårlig service. For dårlig takstmann som gjorde slett jobb.
God service...rask behandling...greit å forholde seg til
Her melder du inn en skade digitalt, får avslag om erstattning i.l.a 2 min. Du blir ikke kontaktet, og på tlf kan du glemme å komme gjennom. Etter at DNB gikk sammen med Sparebank 1 har kvaliteten sunket, tidligere var det alklid hjelp å få. Fakturaer var riktig, forfall på avtalte datoer som nå endres og skyves pp.
Blid og imøtekommende behandler som forstod min fortvilelse over uhellet jeg hadde på jobb og min nødvendighet med telefon. Veldig fornøyd og ikke noe hvorfor eller hvordan. Jeg ble stolt på og det er viktig. Tusen takk
Enkelt å melde tap online. Rask saksbehandling. God løsning. Veldig fornøyd.
Kjempeservice, raskt oppgjør, meget hyggelig, grundig og saklig men faglig flinke folk.