Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi fikk oppgjør for alt vi forventet . Oppgjøret kom uten problemer . På grunn av vår datakunnskap kom en mail på avveie , men det løste seg når vi fann ut av problemet. Saknet svar på om mail var mottatt og sett.
Det er ikke trygt å beregne å hjelp fra Fremtind om jeg havner i en uheldig situasjon. Det er mange forutsetninger som ligger til grunne for å få hjelp ved en situasjon. Ikke mulig å ha kjennskap til alle hullene.
Ikke skjønnsbruk, slavisme for retningslinjer og lite folkelig. Null empati/sympati i menneskebehandlingen.
Jeg har kun vært i kontakt med selskapet via deres nettside. Det er veldig greit, og ikke minst tidsbesparende. Fikk rask tilbakemelding.
Meget bra kundebehandling. Ingen verdens ting å utsette. En takstmann av klasse med stor fagkunnskap og bred erfaring.
Har ikke erfaring med å bruke forsikring , men dette var topp.
Fornøyd med rask og god behandling. De jeg snakket med var flinke til å forklare, og jeg følte meg skikkelig behandlet.