Dårlig kommunikasjon og oppfølging. Man må skaffe all info og dokumentasjon selv, hvorfor er skaden skjedd 🤔
Det har jeg svart på. Jeg er veldig misførnøyd med servicen i Fremtind Forsikring. Håper den blir bedre, eller må jeg skifte selskap. Dette blir repitasjon av det jeg har skrevet. Servicen må bli bedre, også må telefonen tas raskere. Man må ikke vente 15 min. til opptil en halv time før noen tar telefonen, håper jeg får si det igjen servicen må bli bedre
Dårlig betalt for egeninnsats.var lovet betalt for timene vi brukte.Men fikk for bare halvparten.
Rask tilbakemelding og penger raskt inn på konto.
Dårlig og lite oppfølging. Tildels mangelfullt oppgjør. Ingen beskrivelser av hva som ble tatt fra leilighet(sanert)
Veldig ordentlig behandling og oppgjør. Dette i forbindelse med kjøpt reise med Mastercard SR bank 1
Svarer fort og behandler saker innen 3 dager. Forklarer bra og raske tilbakemeldinger